Nájdite tovar v našom E-shope. Zadajte kľúčové slovo do textového poľa a kliknite na tlačidlo "Nájsť".

Kľúčové slovo musí obsahovať minimálne 3 znaky.

vyhľadať:



SLOW-NATUR
(www.slownatur.sk)
Silice, vonné oleje, vône do kúpeľa a sauny, príslušenstvo.

WELEDA - v súlade s človekom aj prírodou
viac o WELEDE

ZANNA na Facebooku



Kontaktná adresa a odberné miesto

Mgr. Dagmar Jančeková ZANNA
Slowackého 36
821 04 Bratislava 2

PO-PI: 10:00 – 12:00, 17:00 – 19:00

IČO: 40 704 823

Mobil: +421 907 739 084
Email: office@zanna.sk

Číslo živnostenského registra:
102-35180




V prípade, že si chcete objednať produkty ktoré obsahuje nákupný košík, vyplňte nižšie uvedený elektronický formulár.

V prípade otázok nás kontaktujte:


Vaše údaje potrebné pre objednávku:

Meno a Priezvisko:
Ulica:
Mesto:
PSČ:
Telefón:
Email:
Poznámka:


Sumár cien:

Celková suma Vašej objednávky: 0,00 € (0,00 SKK) s DPH


Tovar ktorý si objednávate:

ProduktKusovCena


VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY:

Obchodné podmienky

Uvedené všeobecné obchodné podmienky určujú hlavné zásady a princípy obchodných vzťahov medzi prevádzkovateľom Zanna a on-line obchodu (ďalej len predávajúci) a odberateľmi. Odoslaním objednávky vyjadruje odberateľ súhlas s obchodnými podmienkami.

Termín expedovania

Od doručenia a potvrdenej objednávky dodržujeme max.dobu 14 kalendárnych dní, ak sa výslovne nedohodneme inak.

Spôsob doručenia

  1. Tovar Vám doručí Slovenská pošta. Ak si povaha objednávky bude vyžadovať rozdelenie na dve či viac dodávok, včas Vás informujeme.
  2. Osobný odber priamo v predajni Zanna na Drieňovej ulici 34 v Bratislave.
  3. Dovoz kuriérom

Termín doručenia

Podľa zásielkových pravidiel Slovenskej pošty trvá doručenie do 4 dní. Pri Vašom osobnom odbere podľa Vašich možností, kuriérom podľa pravidiel kuriérskej služby max.do 48 hodín.

Poštovné, balné

Poštovné do hodnoty nákupu 65,99 € platíte sami, od 66,00 € ho za Vás uhradíme my. Balné od 0,50 € do 2,30 € uplatňujeme nad 3 kg hmotnosti tovaru alebo pri jeho nadrozmernosti.

Zľavy

Náš e-shop Vám poskytuje rôzne zľavy v závislosti od typu tovaru. Pri knihách a kartách je vo výške 5,1% , pri ostatných položkách od 6% do 7,2%. Ďalšiu potešujúcu zľavu máme pre Vás v prípade nákupu nad 300 €. V dodanej zásielke si pri príležitosti Vášho sviatku nájdete od nás darček.

Okrem toho náš e-shop uplatňuje aj sezónne zľavy a na ne upriamime Vašu pozornosť osobitnou poznámkou pri konkrétnom tovare.

Spôsob platby

Najjednoduchšie za tovar zaplatíte prevodným príkazom na náš bankový účet (číslo účtu Vám pri potvrdení objednávky poskytneme), ďalšia forma je dobierková platba priamo na Slovenskej pošte pri preberaní zásielky. Poslednou možnosťou je priama platba kuriérovi.

Storno podmienky

Môžete ich uplatniť len do 24 hodín od odoslania Vašej objednávky, a to bez udania dôvodu.

Záručná doba

Zákonná záručná doba je 24 mesiacov. Plynie od odovzdania tovaru – zásielky na Slovenskej pošte resp.kuriérskej službe. Dokladom o predaji je faktúra priložená k tovaru, ktorá slúži ako dodací list a záručný list.

Vrátenie tovaru

Do 10 kalendárnych dní od doručenia máte možnosť vrátiť nám nepoužitý tovar v neporušenom originálnom balení spolu s kópiou dokladu o nákupe tovaru (faktúrou). Sumu za tento tovar mimo poštovného Vám vrátime do 14 kalendárnych dní na Váš účet alebo poštovou poukážkou.

Vyhradzujeme právo neprevziať dobierkou zaslaný tovar za úhradu alebo tovar, ktorý je poškodený Vami ako odberateľom.

Súčasne Vami vrátený tovar skontrolujeme, aby sme sa uistili, že vrátený tovar je skutočne nepoužitý a nepoškodený.

Ak sa preukáže použitie a poškodenie tovaru zo strany odberateľa, a nie je potvrdená výrobná chyba tovaru, a my ako predávajúci môžeme toto poškodenie Vami ako odberateľom dodatočne potvrdiť a preukázať, máme právo Vami vrátený tovar neprijať, resp.Vám ho vrátiť ho.

Reklamácia

Dodaný tovar máte právo reklamovať v prípade preukázateľných chýb spôsobených výrobcom a zistených hneď po dodaní Vami objednaného tovaru. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené užívaním produktu.

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že ak je zásielka pri preberaní viditeľne poškodená – roztrhnutý, zdeformovaný alebo prederavený obal, vo vlastnom záujme ju nepreberte. Na takúto situáciu nebudete môcť uplatniť reklamáciu.

Reklamácie vybavujeme v súlade s Obchodným zákonníkom.

Práva odberateľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo Zákona o ochrane spotrebiteľa č.634/1992 Zbierky zákonov v znení neskorších predpisov zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

Ochrana osobných údajov

Vaše osobné údaje slúžia len pre potreby e-shopu ZANNA. Nikdy ich neposkytneme tretím osobám, pokiaľ to nevyžaduje zákon.

Registráciou v našom on-line obchode nám dávate súhlas na zasielanie nevyhnutnej obchodnej korešpondencie súvisiacej s nákupom u nás, aj na zasielanie informácií o tovarových novinkách, či zmenách v sortimente

Akékoľvek otázky nám adresujte láskavo na eshop@zanna.sk.

Prajeme Vám príjemný nákup. Súčasne Vám ďakujeme, že ste o náš virtuálny obchod prejavili záujem a dôveru .

Nech Vaše dni plynú v spojení s tým, čo je pre Vás od nás dôležité.